• Aku amat menyangi si die..terlalu syg..aku mengirimkan sms lbh dripada skali wlaupown hanye utk mgucapkan "apa kaba??"sudah mkan ke blum atupown wish gudnyte kpada si die..tnda nye aku amat prihatin tentg kamu..aku tdak akan mlakukan perbuatan itu terlalu kerap jika tiada mksd yg len..
  • Aku lelaki yg sentiasa mendiamkan dri selepas pertengkaran yg pnjg..mksd nye aku sudah ltih dan ingin pertengkaran nie d hentikan krana hakikatnye aku tdk suke berperang mulut dlm tempoh yg lama..
  • Aku kdang2 memegang tngan mu atau membelai kamu slepas pertengkaran...tanda aku merasa bersalah kpda kamu slepas pertengkaran...Em...
  • aku bersandar d bahu mu dan meminta membelai rambt ku..tnda nye kau adlah satu-satunye wanita yg aku cintai..aku pling suke klu aku d manje olehnye..
  • aku sering mnangis d hadapan mu...itu tnda nye aku amat sygkan kau....bg ku air mataku adlah ibarat permata..aku memang cintakan kamu sepenuh hati..Em..
  • Ade 4 sebab aku cemburu:
  • aku sayang kau dan tkot kehilangan mu
  • aku mahu menguasai kamu
  • aku tdak mahu ade persaingan
  • aku mungkin mempunyai trauma dan tdk pena menceritakan kpda kamu..
  • jika aku diam menbisu..tnda nye aku amat mara ats perbuatan kamu..
  • aku merenung mata mu tnpa bkelip...tp sebena aku mencri jawapan..apakah kau btol2 mencintai ku??ini

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kAy-eL, HuLu LaNgat, Malaysia