2: Nyatakan 5 Fakta menarik tenteng pemberi award nie...
...,Manje gler
...,CuN MELECUN
...,Suke shoping...btol x syg??
...,Sikap penyayang yg ade smula jd pd die..
...,Yg pling Menarik skali..Die 2 awek aku!!!

3:Menyatakan 10 fakta/hobi sndri
...,suke men futsal..men bola pdang da serik
...,xminat men msj..kcuali awek aku.bg aku msj ngan die lg bes,,dripada nk bersosial ngan org len!!!
...,Aku xsuke ORG Yg suke buat Palat ngan aku..
...,x hormat aku..wlaupown manusia 2 muda dri aku,,Erm x besh la kan,,cuba klu kite mlawan ckap ibu bapa..mcm mane??kite hormat x??
...,aku nie jnis simple je..
...,Org yg sntiasa syg aku,,aku akan syg dorg 10 kali ganda mcm mane dorg syg aku.tp skit gak klu da syg sgt nie,,nti jd cm aku..
...,Jnis klu kene mara..suke diam n bt bodo..bg aku klu mara..bnda x kan selesai..
,..xsuke pompuan hipokrit..baik dpan aku..blakang laen lak jd..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kAy-eL, HuLu LaNgat, Malaysia