Pemergian ku Putrajaya td..pngalaman amat myeronokan..ini krana aku dpt jgk mrasa kgembiraan..yela sblm nie...hati xbrape nk seronk..aku epy gak...dpt jpe kwan2 futsal aku..yg aku sntisa bermain futsal pd ptg ngan mlam..Pemergian ku kesana krana..penyampain anugrah dan majlis taklimat belia dan sukan..aku pg nie pown...sbb aku sbagai wakil kpda adik aku yg tlah tiada lg..sblum begerak ke putrajaya..bas sbena nye d sdiakan pd 10 pg..tp memandangkan aku telewat bgun..aku bgun dlm pkul 10..tpakse aku pg dgan kereta akak aku..kereta ksyangan die..kete myvi yg bru amik smlam akibat kmlangan yg kcil.aku agak terkejut dgan iklas baik akak yg mberi aku meminjam kete die...yela aku jgk yg rosak kan kete die.erm tima ksh kak..dgan kaki aku skit,,,dan jaln terhinjut2..agak myukar aku menekan brek kete..aku smpai sne tpat pkul 11..kehadiran org agk rmai dan sesak..majlis bermula pd pkul 12.30..dgan ucapan yg d beri kan oleh menteri Belia Dan Sukan.Slepas Slesai smua 2..ade pnyampain adiah yg d beri klab serta pemain2 yg mnang..yg pling menyeronokan..Klab futsal yg bernama Jungle Futsal Fc.memenangi pertandingan futsal grand final...yg d anjurkan Seri Nilam pd blan 4 ari 2..ia adalh pertandingan terbesar d seluruh Negeri Selangor.Klab e2 juga mrupakn Klab Kg Kami iaitu Kg Sg Semungkis..E2 adalah klab kedua kg kami.slepas klab 1st iaitu KsS FC tewas awal lg Pd peringat KUmpulan.e2 adalah kejaan terbesa klab kmi nie stakat nie...sblum nie pena jgk memenangi sport planet n anjuran Metro.Klab kami mgondol 3 kemenagan mse penyampain adiah.yg pertama kmi mnang sbagai KELAB TERBAIK..krana memenangi pertandingan e2.dgan kemenangan e2.klab Jungle Futsal Fc..Memenangi wang sbanyak 10,000 serta merta Medal dan hamper..kEmenangan kedua plak...Klab kami memenangi sbagi klab FAIR play..mksudnye,,klab terbersih permainan nye pd stiap perlawanan..Yg ke 3..kemengan ini amat bermakna bg aku dab sluruh fmily ku..ini kerana adik aku yg bernama Mohd Ashman Bin ABiubaidah d anugerahkan sbagai PEMAIN TERBAIK kseluruhan perlawanan..kmangan adk aku tdk mgejutkan sgt bg aku..nie krana sblum nie pon...die byk memengi anugrah,termasuk d sekolah dhulu.mendpat sbgai olahgrawan sek abd jalil slama 2 taun berturut2,.serta kmangan beliau d uitm dlu..Kmenangan itu,,,adk aku mendapt wantg tunai sbanyak Rm 300,serta medal dan piala..Kemengan tersebut..adk aku terpilih slah seorg mendapat msuk kelab Raja2 emas..Erm tp memandangkan,,erm aku xmau cite...sori..Tp bg aku...kmangan nie amat bermakna dlam sejarah kluaga ku..dan dgan kemengan e2...sluruh kluarga ku...bercadang akn membuat doa tahlil adk aku,,pd ari yg akan dtg...erm..dan aku amat ykin...klu ade nye die lg...msti die akan gmbira jgk..dan die akan berkata kmanagan nie adalh utk smua dan utk kluarga ku...e2 la ucapan die.smasa die dpt anugrah dulu..erm..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kAy-eL, HuLu LaNgat, Malaysia