Ketibaan Timbalan Menteri..Time 2 kne smua bgun,,n myanyi lgu Negaraku..
Sblum Penyampain Hdiah...Ade cramah pasal belia dan sukan...Time 2 agak boring..Aku mlukis ngan bermain bingo bsama2 ngan dak yg len..
CHAYOK3!!!!! TRUSKAN KEMARAAN ANDA LG..Kunci kami 1 suara mbawa kejayan besa bg kami!!
Sempat Berposing jap...tgk je team nie x kuat kan..klu brani meh la lwan..huhu.Team nie la yg bjaya mblasah team mber aku kt kolej dlu...mber yg bnama farid n team die kt cheras,,23-7..hehe..mcm main badminton plak..msti korg x pcyekan??tp ia adlah benar..tp time lwan 2,,adk aku x men..die ade program kt uitm,,aku yg ganti..kan aku abg die..huhu..abg die pown terer men gak..

Nie adlah Pemain jUNGLE FUTSAL..Aku knal kan dri kanan,,Mohd Shukri,Mohd Taufiq,Ryan Johari,MohD Zaid,Kamarulzaman,Putera Agustino Dan Amir Saifullah..Ade lg 2 org...xmasuk...1 coach..1 lg aku mewakili adk aku..huhu..5 pemain,,5 simpanan..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kAy-eL, HuLu LaNgat, Malaysia